poniedziałek, 31 grudnia 2012

Sylwester!

Każdego ogarnia "mania-sylwestrowania". Piszą życzenia i co by chcieli osiągnąć w kolejnym roku. Ja jestem taka sama ;) A więc........

W 2013 chciałabym:

Związane z blogiem: 
- mieć 1000, nie! 2000 i więcej wejść!
- mieć 100, albo 200, albo jeszcze więcej obserwatorów!
- mieć duuużo przychylnych komentarzy!


Związane z moją "zawrotną karierą":
- napisać do końca moją książkę
- zostać dostrzeżoną przez jakiegoś reżysera/łowcę talentów/scenarzystę i zagrać w filmie
- ewentualnie zostać po prostu docenioną i być sławną!


Związane z nauką:
- mieć 6 z historii
- skończyć podstawówkę ze średnią przynajmniej 5.0
- napisać Test Szóstoklasisty na 40pkt
- wygrać jakiś konkurs np literacki...


Związane ze mną:
- znaleźć swoje prawdziwe miejsce
- znaleźć kogoś na smutne dni
- znaleźć prawdziwą i jednyną przyjaciółkę
- skończyć z kłopotami
- przeżyć wielką przygodę
- Nauczyć się grać na skrzypcach/gitarze/pianinie

A wam moi drodzy czytelnicy życzę:
Mnóstwo zdrowia, miłości, szczęścia (np żeby z nieba spadły wam prosto do portfela pieniądze ;), spełnienia wszystkich, nawet tych najbardziej niewiarygodnych marzeń i żeby ten 2013 r był dla was najwspanialszy na całym świecie!!!!

Daria.


11 komentarzy:

  1. Dziękuję! Życzę Ci aby wszystkie twoje postanowienia się sprawdziły ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. i tego ci zycze ! <3

    pola-love-it.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawzajem! Chodzisz do 6 klasy? Pozdrawiam i zapraszam: lavender-hearts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam nadzieje że kiedyś popiszemy szukam bratniej duszy a widzę że ty przez poezje wyrażasz uczucia .

    Pozdrawiam Karolina .

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne postanowienia.:)
    Zapraszam do mnie:http://w-pogonizamarzeniami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. również życzę szczęścia w nowym roku!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. życze powodzenia w realizacji marzeń :)

    im-noemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczęśliwego ;D oryginalne postanowienia ;)
    Zaobserwowałam liczę na rewanż ;D

    http://uwielbiampisac.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę Tobie wszystkiego najlepszego w Nowym roku i aby spełniły się wszystkie Twoje postanowienia :)

    http://hola-felipe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super blog;D
    Oraz bardzo ciekawe postanowienia ;) mam nadzieję, że Ci się uda !;*
    zapraszam do mnie
    http://wehwjd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz, który inspiruje mnie do dalszego pisania i jest dla mnie podporą, że ktoś nadal czyta moją pracę. Liczę, że wyrazisz tutaj swoją szczerą opinię.

Pozdrawiam, Daria :*